Project Description

Jullie tijd om te stralen:

Stichting VeiligVoedsel.nl

Sinds ruim twee jaar ondersteunt Sparketeers de stichting VeiligVoedsel.nl met hun online marketing. Op regelmatige basis geven ze advies, en bieden inhoudelijke en technische ondersteuning aan de marketingcommunicatiemedewerker van Veiligvoedsel.

Kees Kellendonk, New Business Manager: “We doen een heleboel zelf op het gebied van marketing. Voor de technische kant van online marketing werken we graag samen met een expert. Sparketeers doet bijvoorbeeld het technisch beheer de website. Ze hebben strategisch advies gegeven over de koppeling tussen de website en onze module voor e-learning en de koppeling aan betalingsmodules. Daarnaast hebben we samen een sociale media campagne opgezet om onze naamsbekendheid te vergroten. Aan de hand van de metingen en de rapportages die daaruit volgen, ontstaat er een spoorboekje voor de online marketingstrategie.”

Hoe is het om met Sparketeers samen te werken? “Ze zijn specialist op hun gebied, en leveren maatwerk. Soms zijn ze wat technisch, maar we kunnen prima samenwerken. Hij brengt meer bewustzijn in hoe je online betere resultaten kunt behalen. Het is echt een vak. Je kunt het zo zien: als je de zool van je schoen kunt plakken, betekent dat nog niet dat je je schoen ook goed passend kunt maken. Daar heb je toch echt een schoenmaker voor nodig. Zo heb je de expertise van Sparketeers nodig voor online marketing.”

“Als je de zool van je schoen kunt plakken, betekent dat nog niet dat je je schoen ook goed passend kunt maken. Daar heb je toch echt een schoenmaker voor nodig. Zo heb je de expertise van Sparketeers nodig voor online marketing”

Benieuwd naar
veiligvoedsel?