
Stralende Strategie
Om tot schitterende communicatie te komen is het goed om na te denken over wie je wilt bereiken en wat het doel is. Vanuit onze voorliefde voor online communicatie zien wij je website als spil in alle andere communicatie uitingen. Wij gebruiken de SALE-formule als middel om je bezoekers te verleiden, activeren en verbinden aan jouw organisatie.

De SALE-Formule
Hoe zorg je ervoor dat je gevonden wordt? Je hebt veel tijd en energie gestoken in je huisstijl, bedrijfspand en website. Maar je bezoekers blijven uit. Wat nu? Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten je weten te vinden? In deze fase verleid je je doelgroep om naar je website te gaan.
Als ze eenmaal op je website zijn, wil je natuurlijk dat ze overgaan tot actie. Dit is bijvoorbeeld een aankoop of offerte aanvraag. Wist je eigenlijk wel dat 96% van de bezoekers hier op dit moment nog niet klaar voor is? Hoe overtuig je hen dat ze bij jou aan het juiste adres zijn?
Wat kun je doen om je klanten over te laten gaan tot een aankoop of aanvraag van een offerte? Het verkrijgen van gegevens is van belang om in contact te blijven met je doelgroep. Hoe zorg je ervoor dat je gegevens hebt, om daadwerkelijk contact met hen op te kunnen nemen?
In deze fase verbind je klanten aan je merk. Een vast klantenbestand is verantwoordelijk voor het grootste gedeelte van je omzet. Het is dus van belang om klanten te binden aan jouw organisatie. Hoe zorg jij ervoor dat ze bij jou terugkomen?
De SALE-Formule
Hoe zorg je ervoor dat je gevonden wordt? Je hebt veel tijd en energie gestoken in je huisstijl, bedrijfspand en website. Maar je bezoekers blijven uit. Wat nu? Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten je weten te vinden? In deze fase verleid je je doelgroep om naar je website te gaan.
Als ze eenmaal op je website zijn, wil je natuurlijk dat ze overgaan tot actie. Dit is bijvoorbeeld een aankoop of offerte aanvraag. Wist je eigenlijk wel dat 96% van de bezoekers hier op dit moment nog niet klaar voor is? Hoe overtuig je hen dat ze bij jou aan het juiste adres zijn?
Wat kun je doen om je klanten over te laten gaan tot een aankoop of aanvraag van een offerte? Het verkrijgen van gegevens is van belang om in contact te blijven met je doelgroep. Hoe zorg je ervoor dat je hun gegevens hebt, om ook daadwerkelijk contact met hen op te kunnen nemen?
In deze fase verbind je klanten aan je merk. Een vast klantenbestand is verantwoordelijk voor het grootste gedeelte van je omzet. Het is dus van belang om klanten te binden aan jouw organisatie. Hoe zorg jij ervoor dat ze bij jou terugkomen?

Meer weten over de SALE-module?
In onze Online Marketing Academie leer je in acht modules de fijne kneepjes van online marketing. Je wordt opgeleid tot volwaardig online marketeer.
Wil je liever specifiek iets leren over zoekmachine optimalisatie, zoekmachine adverteren of social media? Deze modules zijn ook los te volgen. Je leert de fijne kneepjes van het vak over vindbaarheid en zichtbaarheid. Gedurende je traject wordt je begeleid door één van onze vakmensen. Zij denken met je mee en begeleiden je op het gebied van online marketing.
Wat doen wij?
Een strategie kun je vergelijken met de sterrenhemel bij een heldere nacht. Het geeft richting en houvast. In je communicatie vertalen we dit naar de communicatiestrategie. Wie wil je bereiken en met welk doel?