Je hebt gezocht naar:

Incasso ActiveCampaign lite 5.000 – VeiligVoedsel.nl

7 maart 2022|

Jouw ActiveCampaign-account Incasso formulier Vul het formulier in voor een maandelijkse automatische incasso. De eerste betaling is een iDeal betaling, daarna volgt een maandelijkse incasso door Mollie. De incasso is maandelijks rond dezelfde dag, de 1e van de maand. De iDeal-betaling is de prijs voor de periode van 15 april t/m 14 mei. Rond 1 mei zal de eerste incasso plaatsvinden. Er zal maandelijks een factuur worden verstuurd met de mededeling dat het bedrag wordt geïncasseerd. Kosten voor deze licentie zijn € 89,- excl BTW (€107,69 incl BTW) per maand. Deze incasso loopt door [...]

Van SEO-dummy tot specialist

24 januari 2022|

Hoe zorg je er nou voor dat je goed vindbaar bent in zoekmachines zoals Google? Dat was een van de vragen die ik tijdens mijn stage bij Sparketeers had. Ik volgde de SEO-module van De Online Marketing Academie en ontwikkelde mij tot ware SEO-specialist.  In deze blog lees je hoe ik van SEO-dummy, specialist werd . En... hoe jij hetzelfde kan doen!   SEO-dummy   SEO was voor mij niet een geheel nieuw begrip. Tijdens mijn studie mediaredactie op het Landstede in Zwolle had ik daar al wel wat uitleg over gehad. Waar staat SEO voor? En wat is het? Maar hoe pas [...]

Marketing automation: jouw ultieme marketingmedewerker!

25 november 2021|

Je beschikt als organisatie over een leuke marketingmix: je verstuurt nieuwsbrieven, je hebt een website, je zet social media in en je hebt een goed team accountmanagers of sales medewerkers. En dan? Hoe combineer je alle kanalen en zorg je ervoor dat ze elkaar versterken en voor jou gaan werken? Voilà, marketing automation is jouw nieuwe en ultieme marketingmedewerker! Oké, we nemen je hier even in mee. Het principe van marketing automation, marketing hoe werkt marketing automation, de technologie erachter en welk marketing automation platform kies je? Het principe van marketing automation  De juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon. Bij marketing automation helpt de techniek jou een handje om op cross-mediale wijze aan te haken op het beslismoment van een geïnteresseerde bezoeker (lead).    [...]

Waarom jij Google Analytics nodig hebt

1 november 2021|

Google Analytics, spreek jij het al? Bounce percentages, referrals, organic search, multi channel trechters en ga zo maar door, veel mensen haken af want... moeilijk moeilijk. Maar meten is weten! Met behulp van Google Analytics kun jij inzien wanneer je bezoekers online zijn en wat ze daar doen. En echt, jij kan het ook! Lees snel verder waarom jij er niet langer mee moet wachten.     Weten wat je marketingacties opleveren   Je zet bijvoorbeeld een social mediacampagne op, met als doel dat je meer verkoopt via de website. De cijfers zien er leuk uit in je Facebook businessmanager, maar verkoop je nou daadwerkelijk ook [...]

Zó worden jouw e-mails geopend!

5 oktober 2021|

Gemiddeld opent maximaal 30% van jouw verzendlijst jouw e-mails. Hoe bereik je de resterende 70%? En nog belangrijker… Hoe zorg je ervoor dat zij in de toekomst je e-mails openen? Ik neem je in deze blog mee in mijn persoonlijke ervaring met mailings en hoe je er dus zelf voor zorgt dat jouw mailtjes scoren.  Wat is je boodschap? Kort over mij, ik ben net moeder geworden, erg leuk, en zoals het een echte Hollander betaamd ben ik gék op gratis. Dus ik schreef mij in als zwangere vrouw voor: de blije doos (een giftbox met, jawel, gratis babyspullen) natuurlijk onder de voorwaarde dat ze mijn e-mailadres mochten gebruiken. En zoals verwacht kreeg ik allerlei e-mails... Irritant [...]

5 tips om bezoekers langer vast te houden op je site

28 juli 2021|

Je hebt hard gewerkt aan je website. Hij heeft een flitsend design en heerlijke teksten. Maar… Je bezoekers blijven niet hangen. Maak jij al gebruik van alle mogelijkheden om je doelgroep betrokken te houden? In deze blog deel ik meer over drie van mijn vijf tips om mensen langer op je website te houden. Adorée neemt je later mee in het gebruik van zoekwoorden en consistentie in het plaatsen van je berichten.  Gebruik de juiste tooling  Met tools als Google Analytics krijg je direct inzicht in hoe jouw pagina’s presteren, mits je het goed ingesteld hebt. Hoe je dit doet, lees je in Martin zijn blog “Wat je wílt [...]